close
莫可欣 完美的結局

很多人說,一個家,要有小朋友,才算完美。

九三年港姐冠軍莫可欣曾幾何時與拍拖多年的方中信協議:「不結婚,不生仔,只養狗仔!」

一次意外,改變一生。

○七年,莫可欣意外懷孕,翌年六月九日剖腹誕下女兒符迦晴(方中信原名符力);產女前兩天,兩人才註冊結成夫婦。一切來得突然又倉卒,二人世界忽變三口之家,卻意外地幸福又完美。莫可欣由衷的說:「絕對唔係跣佢(方中信)一鑊,亦唔係雜誌所寫嘅『早有預謀』,呢個女真係天賜嘅禮物!從來冇諗過做人父母嘅我哋,生咗個女之後,我哋啲脾氣收斂晒,連嗌交都冇乜;我老公從來唔會讚我,唯獨讚我教女教得好!」

莫可欣強調沒想過要追多個兒子,「因為我年紀真係唔細喇。」

女兒一歲生日時,莫可欣與方中信大宴親朋共同慶祝。

感情昇華

一對拍拖多年的情侶,難免難敵時間的洗禮,任何事變得奉旨,爭拗頻生,莫可欣與方中信也不例外,卻從沒有想過改變現狀。直至意外懷孕後,一切也改變了,變得更美!

不僅莫可欣與方中信的脾氣得以收斂,耐性也隨之而來,最重要的是,兩人均因為女兒符迦晴的來臨而真切感到「家」的存在及溫暖,相愛多一些、忍讓多一點。莫可欣笑說:「以前同老公拍拖嗰陣會為一啲瑣碎事而嗌交,生咗個女之後,真係冇乜點嘈過,佢好信任我,交晒個女畀我照顧,佢只係負責搵錢嗰部分。佢不嬲都唔讚我,唯獨會讚我教女教得好!」

回想驚覺自己懷孕的一刻,莫可欣跟方中信一樣,驚多於喜,更六神無主地致電前輩問「點算」,「因為我年紀都唔細喇,驚個BB會唔健康,所以嗰時一直唔敢認有咗,就係要等醫生check晒BB身體結構冇問題喇,先敢公布。」

三個月大的迦晴,表情多多,可愛非常,難怪本來沒生育念頭的方中信,看見小女兒便溶化了。

莫可欣強調,懷孕純粹意外,沒有計謀,順道澄清「追仔」傳聞,「有雜誌話我想追多個仔,其實我絕對冇諗過,亦唔想!我覺得,個女依家四歲幾,同我相處得好舒服,你要我再生多個,由頭再湊一個BB,我真係冇咁嘅精力,而且我年紀真係唔細喇,一個夠晒數喇!」

的確,女兒的出現,利多於弊,也令莫可欣與方中信的關係更緊密,感情更勝從前。她面帶笑容的續說:「未做媽咪之前,因為我媽咪一直都喺瑞士,所以母親節對我嚟講冇乜特別;做咗媽咪之後,我體驗到做媽咪嗰種責任,明白到點解阿媽以前會成日哦我。依家我雖然已經過咗四次屬於自己嘅母親節,不過個女仲細,唔識得送禮物;反而係老公會喺母親節請我食飯當慶祝囉!」

方中信與莫可欣曾協議「不結婚,不生仔,只養狗仔」,卻於○七年意外懷孕,現在,狗狗成為女兒的玩伴,相處融洽。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()