close


女寵物培訓師阿 B表示,要成功訓練犬隻,首先要和牠們溝通,付出愛心關心牠們,才能得到好的效果。 

Petbook

寵物培訓師  用愛心馴服曳曳哥基

早前電視節目《演嘢》內,女寵物培訓師阿 B帶住 3隻哥基犬表演,狗仔聽話又醒目,贏盡掌聲,但原來狗仔以前全部有行為問題,當中旺財和阿 Dee最鍾意到處便溺、咬手咬腳,仲會甩繩四圍走,全靠主人阿 B付出愛心和耐性,才慢慢令狗仔變得聽話,並學懂表演各種花式,變得人見人愛!

 


阿 B曾帶愛犬上電視節目《演嘢》表演,圖中旺財示範推車仔。 

「旺財…… go!」阿 B一聲令下,哥基犬旺財即跳上滑板上,靈活地踩板。轉頭,阿 B把一束假花放在另一犬隻阿 Dee口內咬住,阿 B行了一段距離,一叫阿 Dee,狗仔即乖乖跑到主人面前獻花,令在旁的記者忍不住大讚狗仔又乖又聽話。「佢以前好曳㗎,我 train咗佢 4個月先慢慢變乖咋!」
原來阿 Dee於 3年半前收養回來,「佢以前個主人知道我養咗 3隻哥基,就問我收唔收養埋佢,當時阿 Dee大約半歲,我唔收養佢會俾人遺棄,我就要咗先,打算再搵其他人收養。」
點知阿 Dee有好多行為問題,會不停咬自己手腳,咬甩晒啲毛,又會四圍屙尿,「同阿 Dee出街,佢行 4、 5步就屙幾滴尿,佢個地盤意識好強。」即使訪問當日,只係行咗兩個街口,阿 Dee都便便了 4次,「佢𠵱家已經比以前好咗好多。」

先建立感情後訓練

見阿 Dee有問題,阿 B決定 train好狗仔後,先給其他人收養,於是日日陪狗仔玩、行街街培養感情,再逐步訓練牠各項指令,「我哋教狗好似教小朋友咁,首先要佢哋溝通、建立感情,了解佢哋嘅性格,教佢哋時唔可以太縱、又唔可以太惡;同埋要有適當嘅賞罰,好似做得好時就畀零食,唔好就要話佢、鬧吓佢。」
以前阿 Dee出街一定要拖繩,試過幾次差點走失,但 4個月後,阿 Dee開始有改善,而且好黐阿 B,令到阿 B不捨得送牠給其他人,「當時我已經養咗 3隻哥基,諗住再養就揀其他品種,但同阿 Dee有咗感情,覺得佢好聰明、得意,決定養埋佢。」


獻花阿 B叫阿 Dee咬住一束假花,並行開一段距離,她一叫阿 Dee,狗仔即乖乖跑到主人面前獻花。 


踩板阿 B一聲令下,旺財即跳上滑板,靈活地踩板。

為旺財學寵物培訓

阿 B最初學做寵物培訓,源於 9年前養的第一隻愛犬旺財,「我家姐喺澳洲養咗隻哥基,成日畀相我睇,真係好得意,之後去寵物店買咗旺財。」旺財外表雖可愛,但好曳曳,常常四圍便溺,更試過將沾滿便便的報紙,放在阿 B床上並咬碎,搞到張床極度污糟。「個情景太恐怖,真係有諗過唔要佢。」
最終阿 B為了愛犬,買書及上網自學教狗,又跟師傅學了 1年,漸漸對寵物培訓產生興趣,繼而入行。「幫過好多客教狗,既係教狗、又要教主人點同寵物相處,最難忘係有隻哥基一情緒不穩就會咬女主人,咬到流晒血,我首先教主人,如果狗仔開始情緒不穩就匿埋,避開佢先;教咗一排,𠵱家終於唔再咬人,每次見到狗仔變番乖,都好有滿足感。」


氣味搜尋旺財仲識得氣味搜尋,聞過一次的物品就可以於不同盒內找出來。 

跳圈阿 B讚阿 Dee學嘢快,跳圈學幾次已識。 

騷 goods 寵物護理用品

旺財和阿 Dee成日要上電視節目表演,當然要做多點護理,扮到靚靚才上鏡!


產自美國的寵物除臭護齒飲用水,可以清潔口腔,去除口臭和牙斑等,貓狗適用。$108 

這款沖涼液的 pH值貼近貓狗皮膚,減低皮膚敏感機會。$98 

狗仔浸泡浴鹽,可以令毛髮變得柔軟,而且有陣陣薰衣草香味。$38

 

Pretty Pet shop
太子塘尾道 197- 199號 1C鋪
2394 6681


撰文:洪芳俠
攝影:彭自維
部分圖片由被訪者提供 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()