close


Amber Xu透明膠片綴圈鏈吊飾$9,090 Fannie Schiavoni from Liger黑白條子背心$7,200 Toga from Lane Crawford鮮藍色 skinny jeans$2,580 7 For All Mankind黃色色丁高踭鞋$6,500 Burberry Prorsum 

cover face

Amber Xu 一個人的快樂

有時命運真係一啖砂糖一啖……
像 Amber當模 13年,憑着張曼玉與周迅混合版的外貌,在港極速發展,四大天王也合作過,前兩年,人仔好賺,將基地搬回上海;事業贏在起跑點。
今年頭,梁詠琪開經理人公司,首個羅致旗下的人,正是她。
當上藝人,不能再一副今朝有酒今朝醉的模樣了,首要改番個旺自己的名字,原名胥(音須)力文翹口難讀,「藍婷芝」應運而生;半路遇貴人,誤打誤撞為瓶頸現況帶來曙光。
當一切蓄勢待發之際,父母卻離婚!
事業、家庭難並存,原來是宿命。
難得,這個獨生女一副淡然,「唔通要匿埋屋企喊足一星期?」
也許,她慣了獨斷獨行,異地闖天下,夠強才夠撐,要知道,對人歡笑不難,背住別人,也能時刻心情愉悅,才最難。

Profile
 

藍婷芝
原名:胥力文
出生日期: 1985年 3月 26日(白羊座)
出生地:黑龍江齊齊哈爾
身高: 5呎 11吋
體重: 110磅
三圍: 32-23-34
語言:普通話、廣東話、上海話及英語。
學歷:山東省煙台七中畢業
簡歷: 12歲,往北京修讀模特兒課程。 01年,往上海發展,未滿 18歲已踏 Chanel台板,曾獲中國模特之星大賽十佳模特兒及最上鏡獎。 04年,來港發展。 13年,簽約成為梁詠琪旗下藝人。
主要作品:廣告,和記電訊、 SmarTone、上海灘、 Sony、 Canon、 P&G、 Nokia。時裝騷, Loewe、 Chanel、 Dior、 Fendi。 MV,張學友《講你知》、黎明《一言為定》。電影,《再說一次我愛你》及《父子》。
微博: http://www.weibo.com/amber 


89年媽咪教鋼琴,但太嚴,搞到 Amber冇興趣學,但就啟發了其表演慾。 

04年初來港,為上海灘拍了一輯廣告,驚為天人。 

05年 劉德華拍住天王劉德華演出《再說一次我愛你》。


一個人幾開心
 

事緣問起眼前這一位報稱單身多年的靚女,過年回鄉,面對家人催婚囉嗦幾句,如何招架呢?結果,一向心直口快的 Amber索性將家中近況和盤托出,我估,係佢想乘機搵人傾訴吧!
「前陣子,爸媽分開了……」
我呆一呆,個女 28歲才離婚,點解呀?「我唔理,自己從不過問父母事。」
不聞不問,是自我保護嗎?是不想崩潰於雙親面前嗎? Amber反問:「唔通要匿埋屋企喊足一星期?」
她說,媽媽已捱過最難堪的時候,現在,盡量放鬆,思想充滿正能量,心態好得很。
「佢會突然打俾我,話想即刻去韓國去杭州去日本玩,佢周圍都有朋友,比我厲害。
「我安慰佢,『你睇,一個人幾開心,想去邊就去邊,一個人可以很快樂。』久而久之,佢漸漸接受埋我一個人嘅生活模式。其實,婆婆至最緊張我嫁唔嫁得出,依家,媽媽向婆婆解釋自己處境嘅同時,仲順便幫我擋埋呢份壓力㖭!咁咪幾好!哈哈哈!」
那麼,回復單身的媽媽,可有加重你的經濟壓力?
「佢係鋼琴老師,收入穩定,唔使我支援,況且,一向媽媽都唔理我俾唔俾家用。
「我倆好獨立,大家管好自己,亦習慣獨自去闖,我亦從來唔要家裡錢。」
現在, Amber女兼父職,閒時製造小驚喜,買點小禮物逗媽媽歡喜,情人節更訂快遞送上康乃馨一束,好讓老人家甜在心頭,母女相隔甚遠,心卻近。
「聽到佢『 wow』一聲,我就好滿足,佢好易𠱁,我送乜,佢都開心。」


高妹簽高妹
 


Amber Xu卡其色乾濕短褸$16,500杏色喱士 body suit$13,000both Burberry Prorsum黑白條子 skinny jeans$2,5807 For All Mankind 

處理好家裡事,方可全心投入工作拼搏。刻下,國際天橋吹起中國熱,我戥 Amber唔抵,若遲一點出道,來得及分一杯羮,路就不一樣了。「外國唔一定好,工作都係隨緣。
「我第一次上台,演出上海時裝周,六場之中,有意國名牌 Ferré。第二次上台,已經係 Chanel,當時,中國女模唔係咁容易被國際牌子睇中。
「我遺傳咗媽媽正能量心態,對工作、人生有好大幫助,樣樣事都睇得開吧!」
雖說,一出道便接大牌騷,然而,唔係唔使捱,初來埗到,模特兒公司安排她入住宿舍, 500呎內劏出三間房,她獨佔一間板間房,已算厚待了。
「住板間房,成日聽到雜聲,尤其是客廳電視聲,而所有燈掣置於室外,室友總會唔小心開中我房燈,午夜夢迴,無啦啦着燈,嚇到我死。
「初來香港,超級忙碌,每朝七點起身,有一次,波蘭室友半夜兩點返宿舍,一入門口就大叫『 everybody』天呀!最終住咗半年,決定搬。」幸好她相識滿天下,可先寄居朋友家,再慢慢搵地方定下來。
工作幾年,賺到名氣,更賺到優質生活,早年,上海置業,生活無憂,決定脫離舊公司,回復自由身,自己打理工作。這個時候,遇上另一個老闆。
簽約梁詠琪, Amber說,覺得自己跟老闆娘很像。
「跟 Gigi同月同日生,大家都係白羊座,都係高妹。
「性格亦相似,每天好開心,好正面。」二人早於北京活動碰面,點頭之交,後再得朋友介紹正式認識。
「無意間知道 Gigi開公司,我 send自己 portfolio俾佢睇,佢有興趣,但冇要求我即刻簽約,話想俾大家空間去好好考慮一下,呢個係一個好負責任嘅做法,唔會話一見面就不斷話好鍾意你,馬上拿張合約要你簽,但簽完呢,將你放埋一邊……」現已簽半年,當作試用期,拍戲拍廣告兼備,即係話,她毋須放棄老本行。
「 Gigi會拿住我個廣告,逐點提醒,譬如甫士、角度等問題……我 OK,受重視感覺幾好。有一次,我哋要去北京參加活動,我由上海出發來不及借衫,佢喺香港幫我借咗 5套衫任揀,有個咁好嘅老闆,真係好彩!」

Amber's tips
 

Q:喜歡怎樣的牛仔褲?
A:鬆身一點,淺藍色容易襯。

Q:夏天 must have配飾是甚麼?
A:黑色 chunky手鈪,愈大愈好。


銀色泡泡袖 zip up jacket$4,350 pushBUTTON from Harvey Nichols淺灰色印藍花 skinny jeans$2,680 7 For All Mankind螢光綠色綴蝴蝶結厚底高踭鞋$8,980 Giuseppe Zanotti Design 

Amber Xu黑色皮背心$7,400 Alexander Wang from Lane Crawford透明網格膠背心$5,590 Fannie Schiavoni from Liger黑白蛇紋 skinny jeans$2,880 7 For All Mankind銀色皮手套 stylist's own 


後記
 


Amber Xu幻彩透明膠頸飾$9,690 Sarah Angold from Liger米白色綴拉鏈 biker jacket$11,890 3.1 Phillip Lim金屬閃綠色 skinny jeans$2,580 7 For All Mankind 

世界上,有很多看似很強的人,骨子裡皆想被關注被照顧,大抵以下這件事令 Amber決定來港發展。
在上海期間,她試過發燒至肺炎,在醫院吊足一個月鹽水,一聽護士說:「這隻手已沒地方加針。」眼淚即滑下。
「上海冇乜朋友,又冇正式戶籍,有錢至有醫生睇,我覺得自己好可憐,不忘喊句『好想媽媽!』」
現在,有老闆、有同事,又有好友撐住,就算未搵到地方住,出句聲,一呼百應,個個爭住收留佢,如此,難怪加多兩錢肉緊搏殺也無後顧之憂了!

 

3.1 Phillip Lim中環國際金融中心 2083號鋪 2805 0688
7 For All Mankind銅鑼灣希慎廣場 316號鋪 2722 9677
Burberry中環歷山大廈 101A號鋪 2868 3511
Giuseppe Zanotti Design中環國際金融中心 2072-2073號鋪 2805 0890
Harvey Nichols中環置地廣場 3樓 3695 3302
Lane Crawford中環國際金融中心 3樓 2118 3376
Liger銅鑼灣百德新街 55號 A及 C地下 2503 5308


撰文:黃鑑江 
形象: Annie Hung 
攝影:郭賢興 
化妝: Michelle Tong@D-mop Beauty by ND&Co.
髮型: Nick Lam@Orient4.com.hk
鳴謝: 7 For All Mankind

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()